woensdag 12 mei 2010

Traktaties voor de kids en de juffen , meester

Ik heb de afgelopen week me bezig gehouden met de traktaties voor demi der verjaardag ( voor school )en eindelijk zijn ze af alleen nog even vullen en uitdelen maar !!!

Deze zijn voor de kinderen







En deze zijn voor de juffen en meester daar komt nog een lekkere koek in









als je ook deze doosjes wilt maken heb ik voor jullie hieronder het patroon je moet hem wel openen en dan opslaan als anders is het te klein

deze 2 keer printen (2 op 1 a4 )


en voor dit patroon heb ik zo op 1 a4 geprint en dan haal je 2 doosjes uit 1 vel van 30-30



Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende freubel

25 opmerkingen:

  1. wat enig gemaakt allemaal weer desi!!!!
    complimenten hoor!!!
    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben jij toch een heerlijk mens zo lief die patroontje dank je wel ben er superblij mee en wat boffen ze op school wat heb je dat mooi gemaakt daar zullen ze wel heel blij mee zijn toppie hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zul je daar een werk aan hebben gehad!! Het ziet er wel prachtig uit Desi!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Desi,wat een karwei zeg.
    Maar wel schitterend gemaakt.
    Wat zullen ze daar blij mee zijn.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai hai Desi wowwwwie zeg meis dat is echt geweldig zeg....heerlijk die doosjes en gebakkies...mjammie, nou dat vinden de kids bij Deem in de klas vast echt geweldig zeg...en de juffen die zullen echt hun ogies uitkieken hoor naar die mooie doosjes..heel toevallig had ik dat doosje al uitgeknipt hhihih maar supersss hoor het taartpuntje meis...mjammie...thanksssssss voor het delen hoor Desi....heel lief van je.
    Veel liefs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Desi wat ziet dat er allemaal geweldig mooi en feestelijk uit echt super!!!!!!!!!!!!!
    Wat een werk zal je daar aan gehad hebben.
    Demi heeft wel wat gaafs om te trakteren, de kinderen zullen niet weten wat ze zien.
    En de juffen en meesters hebben zoiets ook nog nooit gehad denk ik.
    En ook heel erg bedankt voor de patronen ben sinds vorig week ook aan het doosjes maken geslagen, wat is dat leuk zeg.
    Ik heb al gezocht op internet naar dit patroon maar kon het nog niet vinden en nu krijg ik het van jouw, je bent een schat.

    Groetjes Jannie.
    Ps wanneer is Demi jarig??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whow meid wat een werk moet dat zijn geweest, maar het is schitterend daar zullen ze op school heel blij mee zijn, enne hihi wij ook met het patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie traktaties,daar zullen ze blij mee zijn en heel erg bedankt voor de patroontjes.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauuuuw wat ziet dat er super gaaf uit en wat
    een werk zal je daar aan hebben gehad. Maar de
    kinderen en juffen zullen er zeker heel blij mee
    zijn. Bedankt voor de patroontjes het doosje had
    ik al maar die taartpunt nog niet en die vind
    ik erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat gaaf zeg ooow daar zal je dochter trots mee rondlopen en uitdelen fantastisch hoor wat een werkje xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer 7 jaar die kanjer, jeetje dat gaat snel he mams....Alvast van harte en een kei gave verjaardag hoor. Je maakseltjes zijn weer super ze boffen maar he...jummie.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een werk zeg.
    Ziet er mooi uit hoor, je verwent ze wel op school.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje! Mijn mond valt open! Heel mooi en zo veeeeeeel! Dat deden wij niet toen onze kids op de basisschool zaten. Die wilden alleen op chips trakteren en daar deed je dan een strik op en dan was je klaar! Nou maar hopen dat ze een foto maken als Demi rond gaat!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een werk, het ziet er schitterend uit.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi

    wat een werk zeg!!
    maar wel de moeite waard het ziet er toppie uit!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. geweldig geworden desi...

    lekker he dat je het nu al klaar hebt :D

    ik ben nu ook al het het verzinnen voor ferjo maar heb nog geen idee :S

    tot de 22ste :P

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw desi je hebt er weer een prachtig geheel van gemaakt, super zeg. ik ben nu ook met de traktaties voor niek bezig maar pfff ik moet er 30 stuks maken, maar gelukkig schiet het al op,
    bedankt voor de patroontjes ik kan niet wachten om er iets mee te gaan maken,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wouw! Wat een geweldige traktaties. Wat zal dat een feestje geweest zijn bij het uitdelen. Groetjes, Gepke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, dat ziet er super mooi uit!
    Op school zullen ze er okk erg blij mee zijn! En Demi natuurlijk ook!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Good Heavens Desi...ze mogen blij zijn met zo een creatieve moeder zeg!!
    Wat ontzettend leuk...mijn complimenten hoor!!

    en bedankt voor de leuke patronen...heb al weer wat leuks bij je besteld... Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dank je wel lieve dames voor jullie leuke reacties weer :D
    fijn weekend
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Desiiiii, wat leuk dat ik je gevonden hebt :-) We zaten nog weleens nachtelijk te kleppen op je club ooit. Ohhh, Demi alweer 7 jaar, wat een geweldige traktaties ! Wat maak je toch een leuke dingen, ik heb je gemist ! Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi caroline
    ohh wat lief van je wat je schrijf zeg
    en leuk dat je me gevonden heb :D
    ik ga gelijk naar jou op zoek hoor want ik was ook zo'n fan van jou creaties :D
    leuk je weer te zien
    groetjesssssssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie
xxx Desi