zondag 18 april 2010

Piraatje gemaakt



Ik heb maar weer even een kaartje gemaakt voor een jongen want daar heb ik nooit erg in om te maken tot ik ze nodig heb maar ik zag deze digi en dag ja die is leuk om wat van te maken
ik heb voor deze kaart gebruikt :
wit cardstock
licht blauw cardstock
3 soorten scrap papier
paper clips
organza lint
metalen hanger
witte en blauwe brads
scrappers flos
en de hoekjes heb ik uitgestansd uit een mal van de quik kutz rs-0369


bedankt voor het kijken en tot de volgende freubel

9 opmerkingen:

  1. Van deze piraat wordt ik niet bang hoor, wat een lieverdje.
    Mooie kaart.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk stoer jongenskaartje heb je gemaakt Desi!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai hai dees, nou dit piraatje spiest mij niet aan zijn zwaard hoor hiihih het is een schattie hoor meis echt mooi gemaakt helmaal superssss lekker stoer....
    Thanks voor het delen hoor wijffie. Veel liefs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Desi wat een heerlijke stoere jongenskaart heb je weer gemaakt.
    Echt super gaaf!!!!


    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Errug leuK! Ik stel jongenskaarten ook altijd uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een sroere jongenskaart ik vind hem harstikke leuk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. stoere jongenskaart is het geworden dees heel leuk
    groetjes lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bedankt dames voor jullie leuke reacties
    fijne avond verder
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie
xxx Desi